Politiek minacht IT-probleem overheid
Supply Chain Trends 2024: de digitale revolutie
Zero trust: hoe maak ik het concreet?
Convergentie IT en OT is sleutel tot meer efficiëntie in de industrie
Wat is digitale volwassenheid? En waarom doet het ertoe?
Tech Report 2023: de belangrijkste technologietrends
Het echte potentieel van multicloud-connectiviteit benutten
Levi9 en Sintio ontwikkelen innovatieve laadoplossingen voor e-voertuigen
Optimaliseren vóór innoveren: een cruciale strategie met het einddoel voor ogen
Innovation Summit: ‘Meer falen en in rap tempo is sleutel tot succes’
Revolutioneren van stedelijke ontwikkeling met digitaal data-ecosysteem
Video
Business
-
René Steenvoorden (Randstad): ‘Tech is easy, change is hard’
De potentie van technologie is groter dan ooit tevoren. Organisaties zijn dankzij onder meer cloud, microservices en api’s in staat om talloze...
-
Hoe meet je de voortgang van een security awareness programma?
Steeds meer bedrijven zetten niet alleen technologie in om cyberaanvallen zoveel mogelijk af te wenden, maar focussen ook op de menselijke factor in...
-
Ing Yan Ong (Heineken): “De ‘best connected brewer’ worden”
Heineken blinkt van oudsher uit door goede connecties met consumenten en zakelijke klanten. De context waarin deze verbindingen worden gebouwd en...
Data & digitaal
-
Waarom overheids-CIO’s multi-instance-architectuur moeten omarmen
De recente SolarWinds-hack maakt duidelijk dat overheden dringend moeten nadenken over hoe en waar ze gegevens van burgers opslaan. Overschakelen...
-
Outcome based contracting: van SLA naar resultaat
Alles draait tegenwoordig om de UX. IT-prestaties moeten hierdoor op een andere manier beoordeeld worden, en ook de samenwerking tussen organisaties...
-
CIO TV #34 ‘Dilemmas en Frictie rondom Innovatie’ met Danny van Daal, Ronald Verbeek, Sjourd Wijdeveld en Max Faun
In deze uitzending: Danny van Daal (HEMA), Ronald Verbeek (CIO Platform Nederland), Sjourd Wijdeveld (SHV Energy) en Max Faun (Okta).
Leiderschap & management
-
Mel Jacobs (ABN AMRO): ‘The digital subscription economy is all about the experience’
The value of the subscription economy is mainly in the experience. If customers or consumers want to exchange traditional ownership for use-based...
-
Hoe Picnic het helemaal anders doet
Begonnen als greenfield, werkt online supermarkt Picnic in veel opzichten anders dan een traditioneel bedrijf. Zo zijn data en technologie verweven...
-
‘Omzet, winst en marktaandeel niet langer toonaangevend’
Omdat het klimaat in hoog tempo verandert en de behoefte aan transparantie over klimaatrisico’s groot is, is het noodzakelijk om nog vóór invoering...